Politica de retur  - Millex

 

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu! Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul primirii coletului.



Pasul 1. Completează formularul de retur din contul tău. Il găsești accesând Contul meu -> Returnare produse sau la adresa https://www.millex.ro/contul-meu-retur/

Pasul 2. Selectează produsele pe care dorești sa le returnezi. Produsele care îndeplinesc condițiile de retur vor apărea în lista. Poți selecta mai multe produse pentru retur.

*dacă ai cumpărat produse care nu ți se potrivesc sau dorești sa le înlocuiești cu altele, selectează "Schimb produse" în loc de "Returnare produse"

Pasul 3. După înregistrarea cererii, vom trimite un curier pentru ridicare. Asigura-te ca ai pregătit coletul, ambalat corespunzător, astfel încât curierul sa lipească AWB-ul. ATENȚIE! Nu lipi AWB-ul direct pe cutia produsului. Ambalează într-o alta cutie/plic.
*curierul se va prezenta la adresa indicată de tine în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de ridicare. Asigură-te că introduci adresa corectă în formularul de retur. In ziua ridicarii vei primi un SMS de confirmare.

Pasul 4. După ce coletul ajunge la noi, se verifica integritatea produselor și dacă acestea îndeplinesc condițiile de retur. Sumele aferente produselor se vor vira în contul bancar din cererea de retur în termen de maxim 14 zile de la primirea coletului.

Ce trebuie sa știi cu privire la returul produselor:

  • cererea de retur trebuie completata la maxim 14 zile de la primirea coletului
  • ambalează corespunzător produsele astfel încât să ajungă în siguranță înapoi. Nu ne asumam răspunderea pentru produsele deteriorate de pe retur.
  • produsele trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost primite, nefolosite și fără urme de uzura sau montaj.
  • dacă ai desigilat produsul, acesta nu se poate returna. Dacă ai comandat mai multe produse asemănătoare, se pot returna doar cele sigilate.
  • returul se face cu etichetele inițiale intacte
  • produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • dacă în coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat sau din comanda, după verificarea pachetului, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea sumelor aferente. Se vor returna doar sumele pentru produsele care îndeplinesc condițiile de retur și pentru care a fost completat formularul.

Am plasat o comanda fără cont

Dacă ai optat pentru o comanda fără cont, este necesar să iți creezi un cont cu adresa de email cu care ai făcut comanda, În cazul în care te-ai logat prin facebook, este necesar sa te autentifici din nou prin facebook.

Am primit produsele deteriorate

In cazul în care unul sau mai multe produse sunt deteriorate este necesar sa ne notifici prin email la cu poze și detalii despre situație în maxim 24 ore de la recepția coletului. Orice reclamație care depășește acest termen nu se va lua in considerare.

Produsele deteriorate se vor înlocui iar dacă aceste produse nu mai sunt disponibile în stoc sau nu se mai pot furniza, se va rambursa contravaloarea comenzii parțial sau integral, în funcție de situație.

Taxele de transport pentru retur:

Costul de returnare al produselor este suportat de către client. În cazul unui retur, costul este de egal cu taxa de livrare platita pentru livrarea produsului indiferent de greutatea coletului iar pentru schimbul produselor costul este echivalentul a doua taxe de transport.
*cost retur = transport + procesarea plății de rambursare în cont
*cost schimb produse = echivalent cu 2 transporturi, tur/retur

IMPORTANT! Cererea de returnare sau inlocuire al unui produs se poate face doar din cont. Aceste solicitari nu se pot face telefonic, prin email sau Whatsapp.

Potrivit prevederilor art.7 alin.1) din OG 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

După ce ai urmat pașii de mai sus și ai înregistrat o cerere de retur pe www.millex.ro din contul tău, apasă butonul de mai jos. Vei fi redirecționat către site-ul Sameday Courier unde poti completa un formular pentru returnarea la easyBox unde vei obține datele de acces pentru plasarea coletului in easyBox .

 

Click aici pentru a returna la easyBox

 

ATENȚIE! Coletele expediate fără o cerere de retur, vor fi refuzate si se vor returna pe cheltuiala clientului.

 

Mai jos gasesti mai detaliat pasii de retur:

 

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele 

 

  • 2. Completeaza formularul de retur, apoi expediaza produsele pe care doresti sa le returnezi prin curierul agreat de tine pe cheltuiala proprie. (Coletele expediate cu solicitare de ramburs sau plata la destinatie NU vor fi acceptate)

 

  • 3. Daca ai primit pe mail confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul firmei de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns. 

 

  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate! 

 

  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri Termeni si conditii Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur. 

 

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar in ambalajul original. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat; 

 

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Millex.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. 

 

Millex.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vândut sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, in cazul in care Millex.ro nu s-a oferit sa recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale. 

 

Exceptii: Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014): 

 

  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate), Muzică și filme, Jocuri PC și jocuri pentru console (pot fi returnate doar dacă sunt sigilate); 
  2. Produsele pentru ingrijire personala si sanatate, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate. 
  3. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica,etc.)
  4. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere sau PC-uri non-standard, etc ). 
  5. CD-uri, cartușe imprimanta, tonere, riboane, becuri, etc... desigilate 
  6. Poți returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de întreținere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit si/sau nu au urme de montaj sau uzura, însoțite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atașate 
  7. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena (filtre apa pentru expresoare si/sau frigidere, casti tip “in ear” si casti cu microfon, sosete, slipi, boxeri, etc.);
  8. Saltelele, decorațiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora 
  9. Asigurările auto 
  10. Jucăriile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate 
  11. Cărțile care prezinta urme de utilizare 
  12. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuării plații in avans, nu pot fi returnate (in aceasta categorie intra si sistemele Diaxxa si cele asamblate la cerere) 
  13. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  14. Produse de întreținere și cosmetica auto, spray-uri vopsea, uleiuri, vaseline, etc... desigilate / folosite;
  15. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in site si prestat către consumator);
  16. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare);
  17. Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele), daca nu sunt in aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi, având eticheta intacta;
  18. Folii pentru telefoane sau tablete si/sau pachete de produse care conțin folii de telefoane sau tablete, tablete sau eBook readere, pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)

 

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

DE RETINUT! In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorări sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. (informații aici) De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnări repetate). Suma aferenta returului se rambursează într-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura. 

 

Orice reclamație ulterioara nu va fi luata in considerare. Televizoarele beneficiază de deschiderea coletului la livrare. Te rugam sa verifici televizorul in prezenta curierului la momentul primirii si sa soliciți întocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acesta prezinta defecte. Orice reclamație ulterioara nu va fi luata in considerare. 

 

Termenul de soluționare este de pana la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de către firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. 

 

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate. 

 

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client. Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de reclamatii. 

 

Returnarea produselor

14 zile drept de retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Administratorul site-ului www.millex.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat (dar nu mai mult de 14 zile de la primirea produsului).

Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Conditiile de retur in maxim 14 zile pentru comenzile online sunt valabile doar pentru persoane fizice. Pentru persoane juridice nu se accepta retururi.

Administratorul site-ului www.millex.ro poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Consumatorul informeaza Administratorul site-ului www.millex.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie/mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Vanzatorului

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Administratorul site-ului www.millex.ro personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru, nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:
1. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice;
2. Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura;
3. Produse pentru bucatarie si servire;
4. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
1. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor oferite de producator pentru acel model de produs. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil);
2. Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului;
3. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator;
4.Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor se poate face la adresa Str. Steagului, nr 56, Constanta, Judet Constanta. Este recomandat returul folosind o firma de curierat, cu serviciul de Deschidere Colet sau sa folositi o modalitate de retur disponibila pe site www.millex.ro.

Mentiuni

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Clientul are dreptul de a returna un produs care a fost probat/testat la fel cum este permisa testarea unui produs in magazin. Clientul nu poate returna un produs care a fost folosit, sau prezita urme vizibile de utilizare, lucru care ar face imposibila revanzarea produsului ca un produs nou.

Daca clientul a achizitionat mai multe produse identice, poate returna un singur produs de acelasi tip desigilat, restul produselor trebuie sa fie sigilate pentru a fi acceptate ca retur.

Licentele de software electronic (care presupun livrarea unei chei de activare prin email) nu pot fi returnate dupa ce au fost trimise pe email.

Licentele de software care vin in cutie (FPP) se pot returna doar daca cutia este sigilata (si daca celelalte conditii de retur sunt indeplinite)

Laptopurile, sistemele desktop sau alte dispozitive electronice care sunt vandute impreuna cu o licenta software, nu mai pot fi returnate daca licenta software a fost activata. In cazul dispozitivelor care vin cu un abtibild razuibil pentru licentiere, nu se accepta returul acestora daca abtibildul a fost razuit sau deteriorat. Daca un client doreste sa testeze programul software cu care a venit insotit echipamentul achizitionat, poate sa faca acest lucru folosind versiuna gratuita (trial) pusa la dispozitie de catre producatorul de software pana in momentul in care se decide daca pastreaza produsul.

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere, ori programe, decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dreptului de retur.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se poate accepta retur, in anumite cazurii, numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Refurbished. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud si/sau cu urme de etichete, banda adeziva, pix, marker etc.) se diminueaza cu valoarea aducerii la conformitate.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsa sau incomplet (de exemplu: suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) se diminueaza conform valoarii aducerii la conformitate.

In cazul in care produsul returnat are si urme de uzura si ambalajul original deteriorat sau incomplet, produsul se preia in unitatea Service pentru expertiza si informare cu privire la cotatia de pret in vederea aducerii la conformitate pentru a putea fi repus in procesul de vanzare. Diminuarea se aplica la nivel procentual (intre 5% – 100%).

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

Coletele expediate prin curier fara mentiunea “RETUR” scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!